ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ | |
---|---|
ΤΟ ΜΕΣΟΤεχνικά χαρακτηριστικά
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Το JU88 ήταν ένα δικινητήριο πολλαπλών ρόλων Γερμανικό αεροσκάφος
του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Σχεδιάστηκε από την εταιρία του Hugo Junkers
στα μέσα της δεκαετίας του '30 με την προοπτική να γίνει
(Schnellbomber) δηλ. βομβαρδιστικό που η ταχύτητά του την εποχή που θα
έμπαινε σε υπηρεσία θα ξεπερνούσε την ταχύτητα των διωκτών του. Το
πρωτότυπο του JU88 πέταξε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 1936 και από
τότε ο τύπος αυτός συνέχισε να βρίσκεται σε παραγωγή μέχρι και τη λήξη
του πολέμου το 1945. Το JU88 θεωρείτο ως ένας από τους πιό
ευπροσάρμοστους τύπους αεροσκαφών στον κόσμο. Κατά τη διάρκεια της
υπηρεσίας του το JU88 χρησιμοποιήθηκε σα βομβαρδιστικό, καταδιωκτικό
ημέρας, νυκτερινό καταδιωκτικό, αναγνωριστικό, τορπιλλοπλάνο και
εκπαιδευτικό αεροσκάφος ακόμη και σαν μη επανδρωμένο βλήμα στα τελευταία
στάδια του πολέμου. Είχε τετραμελές πλήρωμα με τον κυβερνήτη να κάθεται
αριστερά και κάπως ψηλότερα από τον εμπρόσθιο πολυβολητή, ενώ υπήρχε
ακόμη ο βομβαρδιστής και ο ασυρματιστής.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ο ΘΥΤΗΣ Χάγιο Χέρμαν (1913-2010)
Γεννημένος την 1η Αυγούστου 1913 στο Κίελο, γιός μηχανικού ήταν από τον Μάιο του 1933 μέχρι το τέλος του πολέμου στρατιώτης. Στην αρχή στρατιώτης πεζικού, κατόπιν αξιωματικός της Λουφτβάφφε. Στις 11 Μαίου του 1945 κατέληξε αιχμάλωτος των Ρώσων και επέστρεψε πίσω μαζί με τους τελευταίους αιχμαλώτους πολέμου στις 12 Οκτωβρίου του 1955. Κατόπιν επίμονων σπουδών στη Νομική εγκαθίσταται στο Ντύσσελντορφ ως εισαγγελέας. Με τη σύζυγό του Ίνγκεμποργκ, σοπράνο και καθηγήτρια ωδείου, απέκτησε δύο γιούς λάτρεις της πτήσης. Πέθανε στις 5 Νοεμβρίου 2010. Ξεκίνησε την καριέρα του με την Ισπανική λεγεώνα "Κόνδωρ" και πολεμούσε μέχρι την τελευταία μέρα του πολέμου. Κατέρριψε περίπου 370 αεροσκάφη και ο ίδιος κατερρίφθει 4 φορές. Στη Μεσόγειο, στα στενά της Μάγχης και στην Αρκτική θάλασσα βύθισε πλοία συνολικού εκτοπίσματος άνω των 60000 μετρικών τόννων. Ως επόπτης της αεράμυνας της χώρας του με εφευρετικότητα και θάρρος έσωσε χιλιάδες ζωές γυναικών και παιδιών. Τον Μάϊο του 1945 κατέληξε αιχμάλωτος των Ρώσων και επέστρεψε πίσω από την εξευτελιστική μακροχρόνια πολεμική αιχμαλωσία, δίχως να λυγίσει, μαζί με τους τελευταίους αιχμαλώτους πολέμου.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΤΟ ΘΥΜΑ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: 1) ΦΤΕΡΑ ΑΕΤΟΥ HAJO HERRMANN (EUROBOOKS 2011) 2)http://www.wrecksite.eu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) http://en.wikipedia.org | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου